Jump to content

A legsikeresebb magyar fintech startup

2017. 05. 19. 21:07


A Barion többféle online fizetési megoldást kínál elsősorban webáruházakhoz és mobil applikációkhoz. A Magyar Nemzeti Bank engedélyével működő szolgáltatónak már négyszáz ezer felhasználója van, és több mint 1800 kereskedőcég (pl. Extreme Digital, a Jófogás, a Telenor, a Szallas.hu, a Budapesti Műszaki Egyetem, az A38 hajó) használja a rendszert, havonta többmilliárdos forgalmat lebonyolítva.

Az összesen 500 ezer euró nagyságrendű tranzakció keretében a Barion Payment Zrt. két lépcsőben vont be tőkét, valamint az alapítók kivásárolták előző befektetőjüket, a Primus Capital-t, 83 százalékos tulajdonrészt szerezve a cégben. A befektetők között találjuk Pecsenye Rolandot és Nemes Dánielt.

A magyar piacon másfél év alatt az egyik vezető online fizetési szolgáltatássá nőtt a Barion, ez egyértelműen üzleti modellünk és ütőképes csapatunk sikerének bizonyítéka. Célunk, hogy ezt a sikert ez egész Európai Unióban megismételjük. A tőkebevonás megnyitja az utat, hogy még az idén jelentős nemzetközi befektetést valósítsunk meg” – fogalmazott Bíró Tamás, a Barion alapító-tulajdonosa.

Miért jobb a Barion?

A Barion nagy előnye a hasonló fizetési szolgáltatásokhoz képest, hogy internetes vásárlás esetén pofonegyszerűen, gyorsan és akár bankkártya adatok újbóli bepötyögése nélkül is lehet a rendszeren keresztül plasztik kártyával fizetni. A Barion a kereskedők számára nagyon kedvező jutalékrendszert kínál, amiért cserében a vásárlások adatait kéri el a cég, hiszen az ezekre alapuló precízen személyre szabott marketingszolgáltatás óriási értéket jelent.


(Forrás: sikeresceg.hu; Pr7; Barion; kép: pixabay.com)