Jump to content

Pékségre és zöldségesre van a legnagyobb igény

2016. 09. 02. 09:24

A K&H Bank új kutatása szerint rengeteg szolgáltatást hiányolnak környezetükből az emberek, pedig többet is hajlandóak lennének fizetnének azért, hogy ezek könnyebben elérhetők legyenek. Ezért a bank saját kezdeményezést indított a kkv-k támogatására.

A pénzintézet felmérése szerint a lakosság:

  • 10 százalék érzékeli úgy, hogy új vállalkozások jönnek létre a környéken, és fejlődik lakókörnyezetük,
  • 25 százaléka tud a lakókörnyezetében minden szükséges dolgot megvásárolni,
  • pedig 44 százaléka egyértelműen szívesebben vásárol a közeli boltokban,
  • 21 százaléka akár többet is hajlandó lenne fizetni azért, hogy lakóhelyéhez közelebb tudjon igénybe venni egy-egy szolgáltatást,
  • a pékségekre és a zöldségesekre van a legnagyobb igény (ezeket 93, illetve 91 százalék igénybe is veszi),
  • a mosodai szolgáltatások, bio boltok, fitnesz termékek kevésbé népszerűek.

A bank új kezdeményezése azoknak segít, akik a lakókörnyezetükben valamilyen szolgáltatást vagy üzletet hiányolnak. Az uzletetide.hu oldal személyes adatok igénylése nélkül ad ötleteket a hiányolt szolgáltatásokat nyújtó vállalkozások indításához, fejlesztéséhez, bővítéséhez is, az üzleti környezet feltérképezését pedig a K&H üzleti iránytű és K&H üzleti környezet index támogatja.

(Forrás: penzugyguru.hu; portfolio.hu / Kép forrása: FreeDigitalPhotos)