Jump to content

Tippek a sikeres eladásösztönzéshez

2014. 09. 22. 00:01

Minden értékesítést végző cég számára kihívás, hogy kitűnjön a konkurenciából és vevőit vásárlásra ösztönözze, akár közvetlenül, akár viszonteladókon keresztül értékesít.

Érdemes végiggondolni néhány szempontot ahhoz, hogy a céljainknak legmegfelelőbb motivációs eszközöket válasszuk.

Míg a pénznek 2 hónap alatt feleződik a motiváló hatása, addig a nem pénzbeni jutalmak (pl. az ajándékutalványok, tárgyi jutalmak) ösztönző hatása években is mérhető! Az árkedvezmény elvárttá válik, és nem differenciál a konkurenciához képest. A nem pénzbeni jutalmak viszont illeszthetők céljainkhoz. Nyugat-Európában a viszonteladó partnerek mindössze 6%-át ösztönzik csak pénzzel.

Ahogy haladunk előre az időben, az agyunk „diszkontálja” az elérhető jutalom értékét. Ezért hajlamosak vagyunk inkább választani a kisebb értékű, de azonnal elérhető jutalmat, szemben a nagyobb értékű, de csak hosszabb távon elérhetővel. Bármit is várunk célcsoportunktól, ne várjunk az elismeréssel.

Nem csak vásárlást várunk azonban vevőinktől, hanem szeretnénk tudni a véleményüket. Ehhez érdemes igénybe venni olyan online ösztönző rendszereket, melyekben nemcsak jutalmazni, hanem kommunikálni is tudunk célzottan, erősítve a kapcsolatot és a lojalitást.

A Sodexo Ösztönző Szolgáltatások hatékony megoldásokat nyújt az eladásösztönzés területén, legyen szó fogyasztói nyereményjátékokról vagy viszonteladói-kereskedői ösztönzésről. A Sodexo BÓNUSZ utalványt már többszáz nagy- és kisvállalat alkalmazza eladásösztönzésre. Akik átfogó ösztönzési rendszert keresnek, azoknak pedig kulcsrakész online ösztönzési rendszerünket, a Sodexo JutalmaZónát ajánljuk, melyben egyszerre tudják motiválni vevőiket, viszonteladóikat, és tudnak célzottan kommunikálni velük.

További tanácsokért keresse ösztönzési szakértőinket bizalommal!
E-mail:
Web: www.osztonzoszolgaltatasok.hu
Telefon: (06 1) 434-5868
Tippek, esettanulmányok: www.osztonzoszolgaltatasok.hu/hirlevel